ژانر : اکشن، ماجراجویی، تخیلی
زبان : دوبله فارسی + انگلیسی
مـدت زمان : 02:08:05
کـیفیت : بلوری BluRay
حجم : 2.5 گیگابایت + 1.2 گیگابایت + 615 مگابایت
امتیاز : 6.4 از 10
خلاصه داستان : سربازی به نام گریس با قابلیت‌های فیزیکی تکامل‌یافته، توسط نیروهای مقاومت، به زمان گذشته فرستاده می‌شود تا از زنی جوان در برابر یک ربات آدم‌کش محافظت کند. در ادامه سارا کانر و ربات نابودگر T-800 نیز به گریس ملحق می‌شوند و…


نسخه دوبله فارسی سانسور شده
📥 دانلود نسخه 1080p با حجم 2.03 گیگابایت
📥 دانلود نسخه 720p با حجم 1.5 گیگابایت
📥 دانلود نسخه 480p با حجم 762 مگابایت


نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه
📥 دانلود نسخه 1080p با حجم 2.55 گیگابایت
📥 دانلود نسخه 720p با حجم 1.2 گیگابایت
📥 دانلود نسخه x265 با حجم 853 مگابایت
📥 دانلود نسخه 480p با حجم 615 مگابایت


🔊 صوت دوبله موسسه با حجم 115 مگابایت
📝 دانلود زیرنویس فارسی


درباره فیلم : فیلم سینمایی ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی تیم میلر است. بازیگرانی چون لیندا همیلتون، آرنولد شوارتزنگر، مک‌کنزی دیویس، ناتالیا ریس، گابریل لونا، دیه‌گو بونتا، فران فرناندز و تریستان اوجوا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک، که ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی نابودگر به حساب می‌آید، از نظر عملکرد بازیگران و سکانس‌های اکشن، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره سینماکان ۲۰۱۹ و نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره انجمن جلوه‌های بصری ۲۰۲۰ اشاره کرد.
نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم دیدنی و مهیج را میتوانید با لینک مستقیم رایگان از سایت سیگرام به همراه نسخه سانسور شده با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.