ژانر : اکشن | هیجان انگیز
محصول : 2019 هند
امتیاز: 10/6.3
زبان: دوبله فارسی
کارگردان : Siddharth Anand
بازیگران : Hrithik Roshan, Tiger Shroff, Vaani Kapoor

خلاصه داستان : این فیلم داستان یک سرباز هندی را به تصویر می‌کشد که ماموریتی سخت به او داده می‌شود ، این سرباز باید مربی سابق خود را که از دستورات پیروی نمی‌کند از بین ببرد ، اما


📥 دانلود فیلم War 2019 دوبله فارسی کیفیت BluRay 1080p
حجم : 3.6 گیگابایت


📥 دانلود فیلم War 2019 دوبله فارسی کیفیت BluRay 720p
حجم : 1.6 گیگابایت


📥 دانلود فیلم War 2019 دوبله فارسی کیفیت BluRay 480p 
حجم : 900 مگابایت


🔊 صوت دوبله فارسی جداگانه


درباره فیلم : در حالی که تنها دو هفته از آغاز اکران فلم سینمایی «جنگ(war)» می گذرد ، این فلم با فروش بیش از 280 کرور توانست پرفروش ترین فلم سینمای هندوستان در سال 2019 میلادی شود.

فلم پرهیجان «جنگ(war)» ساخته «سیدهارت آناند» با نقش آفرینی «هرتیک روشن» و «تایگر شروف» با آغاز اکران خود در سینماهای هند و جهان با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد.

این فلم توانست با پشت سر گذاشتن رکورد فلم های «بهارت» ، «یوری» و «کبیر سینگ» به پرفروش ترین فلم سینمای بالیوود در سال 2019 تبدیل شود.

«هرتیک روشن» در واکنش به استقبال مردم از فلم جدیدش گفت: این استقبال نتیجه تلاش های بسیار زیاد عوامل این فلم است و من از همه کسانی که این فلم را دوست داشتند، سپاسگزارم.

وی در ادامه افزود: وقتی تصمیم گرفتیم «جنگ» را بسازیم، تلاش کردیم که اثری تولید کنیم که تاکنون در سینمای هند  ساخته نشده و همه تلاش کردند تا این اتفاق بیفتد.

«تایگر شروف» نیز در پیوند با همین موضوع گفت: در واقع من از استقبال چشم گیر مردم از فلم «جنگ» تحت تاثیر قرار گرفتم و نمیدانم باید چه بگویم.

وی افزود: هیچ کلمه ای نمی تواند احساسی که دارم را توصیف کند. از دریافت این همه عشق و محبت از سوی مردم ، بسیار خوشحالم. من همیشه می خواستم فلم هایی بازی کنم که برای مردم سرگرم کننده باشد و خوشحالم که «جنگ» به چنین فلمی تبدیل شد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: خالد (تایگر شروف) ، یک سرباز هندی است که موظف می شود کبیر (هرتیک روشن) ، یک سرباز سابق ارتش هند را از بین ببرد. کبیر که مربی خالد بوده، اکنون به گروه تبهکاران پیوسته است و این امر منجر به نبردی بی امان بین آنها می شود.

این فلم تاکنون توانسته به خوبی مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و فروش آن همچنان ادامه دارد.