سریال آقازاده قسمت 9 و 10 به کارگردانی بهرنگ توفیقی
کارگردان : بهرنگ توفیقی
ژانر : احتماعی، سیاسی
سال تولید : 1398
تاریخ انتشار : 1399
تعداد قسمت ها : نامشخص
مدت زمان هر قسمت : 1 ساعت
کیفیت : WEB-DL
فرمت : MP4
ویژه شبکه نمایش خانگی
تهیه کننده : حامد عنقا
خلاصه داستان : در قسمت ویژه سریال آقازاده که به صورت دو قسمتی عرضه شده است، همزمان با عاشق شدن راضیه، نیما خطر نزدیک شدن حامد را بیشتر از همیشه احساس می کند!
بازیگران : امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، پردیس پورعابدینی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی

 

دانلود رایگان سریال آقازاده Dawnload Serial Agha Zade

 

📥 نسخه 1080p BluRay با حجم 3.3 گیگابایت – 7.000 تومان
📥 نسخه 1080p HQ با حجم 2.2 گیگابایت – 6.000 تومان
📥 نسخه 1080p با حجم 1.5 مگابایت – 5.500 تومان
📥 نسخه 720p با حجم 784 مگابایت – 5.200 تومان
📥 نسخه 480p با حجم 471 مگابایت – 5.100 تومان

 

 

درباره سریال : سریال آقا زاده (Agha Zadeh Series) یک سریال اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است که قبلا سریال های پرطرفداری همچون انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر، بر سر دو راهی، پیکسل و قلب یخی را در کارنامه ی کاری خود دارد. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد. حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفته بود ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته ی وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.
نسخه اصلی قسمت نهم و دهم سریال آقازاده تماشایی و مهیج که ویژه شبکه نمایش خانگی تولید شده است را میتوانید به صورت قانونی از وبسایت سیگرام با مصرف اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال آقازاده

سریال «آقازاده» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی است که برای نمایش خانگی ساخته شده است که آخر هفته ها پخش می شود

خلاصه داستان سریال آقازاده

این سریال قصه‌ ای پرالتهاب و جذاب را روایت میکند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال آقازاده در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. «این قصه با خون تموم میشه…».
در ادامه بیوگرافی بازیگران این سریال را به همراه عکس آن ها مشاهده کنید


امیر آقایی در نقش نیما بحری


امیر آقایی 10 مرداد 1349 در ارومیه متولد شد، بازیگر اهل ایران و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است

 

سینا مهراد در نقش حامد تهرانی


سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد 12 آذر ماه 1370 در تهران متولد شد، او پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است
سینا مهراد از کودکی بازیگری را تجربه کرده است و برای اولین بار در 4 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداخته است

 

امین حیایی در نقش بهروز بهرامی


امین حیایی 19 خرداد 1349 در تهران متولد شد، هنرپیشه و خواننده ایرانی و برنده جایزه سیمرغ بلورین است
در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

 

کامبیز دیرباز در نقش شهنام

کامبیز دیرباز 12 شهریور 1354 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است که اصالتی تنکابنی دارد.
آقای دیرباز در رشته بازیگری تحصیل کرده و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی میباشد. او در سال 1376 زمانی که 22 سال سن داشت با تئاتر سیاوش خوانی وارد عرصه هنر شد.
در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی دختران انتظار پا به دنیای سینما گذاشت و با بازی در اخراجی ها به شهرت فراوانی دست یافت.

 

جمشید هاشم پور در نقش اکبر


جمشید هاشم‌پور با نام هنری جمشید آریا 3 فروردین 1323 در تهران متولد شد، هنرپیشه ایرانی است. او یکی از بهترین بازیگران مرد در دهه 60 و 70 در ایران بود.

 

امین تارخ در نقش حاج رضا تهرانی


امین تارخ 20 مرداد 1332 در کازرون متولد شد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس بازیگری است. اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد مرگ یزدگرد در بود. او همچنین در نقش‌های مشهوری مانند نقش ابن سینا در سریال بوعلی سینا بازی کرده‌است.

 

مهدی سلطانی در نقش دکتر امیر بحری


مهدی سلطانی سروستانی 1 شهریور 1350 در سروستان متولد شد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، و کارگردان نمایش است. او دارای دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است.

 

نیکی کریمی در نقش تینا


نیکی کریمی 19 آبان 1350 در تهران متولد شد، هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم اهل ایران است.
او یکی از بهترین و تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به شمار می‌رود.

 

سامیه لک در نقش سحر


سامیه لک 9 خرداد 1359 در تهران متولد شد، بازیگر ایرانی است. او با ایفای نقش در مجموعه مرگ تدریجی یک رؤیا به شهرت رسید.
او چند سالی در کشور امارات زندگی می‌کرد. لک برای ادامه تحصیل به دبی رفت و در رشته مهندسی معماری در آن کشور مشغول به تحصیل شد. سامیه لک غیر از حرفه بازیگری، معمار است و در کشورهای مختلف مشغول این کار است