ژانر : جنگی، درام
محصول کشور آمریکا
تاریخ انتشار : سال 2019
زبان : دوبله فارسی + انگلیسی
مدت زمان : 119 دقیقه
کیفیت : DVDScr
فرمت‌ : MP4
امتیاز : 8.5 از 10
خلاصه داستان : در سال ۱۹۱۷ میلادی و در بحبوحه جنگ جهانی اول، دو سرباز جوان بریتانیایی ماموریت پیدا میکنند تا به عمق خاک دشمن نفوذ کنند و یک پیام بسیار مهم را به نیروهای خودی برسانند تا از مرگ ۱۶۰۰ سرباز توسط دشمن جلوگیری نمایند اما…

نسخه رایگان دوبله فارسی دو زبانه
📥 دانلود نسخه 1080p با حجم 2.36 گیگابایت
📥 دانلود نسخه 720p با حجم 1.14 گیگابایت
📥 دانلود نسخه x265 با حجم 958 مگابایت
📥 دانلود نسخه 480p با حجم 589 مگابایت


🔊 صوت دوبله جداگانه با حجم 107 مگابایت
📝 دانلود زیرنویس فارسی


توجه : نسخه DVDScr درواقع برای داوران جشنواره ها ارسال میشود و دارای کیفیت مناسبی هستند. این نسخه ها صدای اوریجینال دارند (2 کاناله) و کیفیت تصویر آن ها نسبت به دسترسی زودتر از هنگامی که دارند، بسیار مناسب است.

درباره فیلم : فیلم سینمایی ۱۹۱۷ فیلمی دراماتیک و جنگی، محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای بریتانیا و آمریکا به کارگردانی سم مندس است. بازیگرانی چون دین-چارلز چپمن، جرج مک‌کی، دنیل میز، کالین فرث، پیپ کارتر، اندی آپولو، پل تینتو و جوزف دیویس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در دسامبر ۲۰۱۹ در کشور بریتانیا به نمایش درآمد و سپس همان ماه به صورت محدود در تعدادی از سینماهای آمریکا اکران شد. این فیلم از نظر کارگردانی، عملکرد بازیگران، فیلمبرداری، موسیقی متن و جلوه‌های صوتی مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت ده جایزه اسکار و کسب دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد. فیلم ۱۹۱۷ در جدول برترین آثار سینمایی وب‌سایت IMDB قرار دارد.

نسخه دوبله فارسی سانسور شده این فیلم دیدنی و مهیج را هم اکنون میتوانید با مصرف اینترنت نیم بها از سایت سیگرام دانلود کنید. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه با کیفیت اورجینال BluRay به محض انتشار جایگزین خواهد شد.