متن ترانه مگه بهتر از این میشه از پدرام حسین پور

 

رفتار خاصت اون عطر لباست
میبره از سرم هوش و هواسم
چقد عالی میشه حال دلم پیش تو بازم
عاقبت عشقت مال خودم شد
دادی دل به دلم حالم عوض شد
همه بودن تو سهم منو قسمت من شد
مگه بهتر از این میشه خوبه حال دلم پیشت
با تو این دل دیوونه احساسی ترم میشه
چیکار کردی با احساسم که اینجور رو تو حساسم
چقد تاثیر گذاری تو رو من و دل وسواسم
متن اختصاصی از ویرآوا
مگه بهتر از این میشه خوبه حال دلم پیشت
با تو این دل دیوونه احساسی ترم میشه
چیکار کردی با احساسم که اینجور رو تو حساسم
چقد تاثیر گذاری تو رو من و دل وسواسم
مگه خوشبخت تر از من هست
دلیلش خوب تویی در اصل
اگه پیشت پریشونم میخوام ندم تو رو از دست
مگه خوشبخت تر از من هست
دلیلش خوب تویی در اصل
اگه پیشت پریشونم میخوام ندم تو رو از دست
مگه بهتر از این میشه خوبه حال دلم پیشت
با تو این دل دیوونه احساسی ترم میشه
چیکار کردی با احساسم که اینجور رو تو حساسم
چقد تاثیر گذاری تو رو من و دل وسواسم
مگه بهتر از این میشه خوبه حال دلم پیشت
با تو این دل دیوونه احساسی ترم میشه
چیکار کردی با احساسم که اینجور رو تو حساسم
چقد تاثیر گذاری تو رو من و دل وسواسم