ژانر : اکشن، جنایی، هیجان انگیز
سال انتشار : 2015
زبان فیلم : دوبله فارسی + انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد
مدت : 02:19:54
فرمت : MKV + MP4
حجم : 2.26 گیگابایت + 1.09 گیگابایت + 600 مگابایت
خلاصه داستان : “دکارد شاو” (با بازی جیسون استتهام) پس از مرگ برادرش، به دنبال گرفتن انتقام از “دامنیک تورتو” (با بازی وین دیزل) و گروهش می‌باشد…
گویندگان : بهرام زند، سعید مظفری، حسین عرفانی، منوچهر والی زده، حامد عزیزی، شایان شام بیاتی و...

💠 دانلود با اینترنت نیم بها و تماشای آنلاین

📥 دانلود با کیفیت 1080p با حجم 2.26 گیگابایت دو زبانه
📥 دانلود با کیفیت 720p با حجم 1.09 گیگابایت دو زبانه
📥 دانلود نسخه x265 HEVC با حجم 808 مگابایت فارسی
📥 دانلود با کیفیت 480p با حجم 581 مگابایت فارسی
🔊 دانلود صوت دوبله جداگانه با حجم 126 مگابایت
📝 دانلود زیرنویس فارسی

 

درباره فیلم : خشن 7 (Furious 7) هفتمین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشمگین است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در سبک اکشن، هیجانی، تعقیب و گریز می‌باشد. کارگردان این فیلم جیمز وان و نویسندگی آن بر عهده کریس مورگان است. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، جیسون استاتهام، پل واکر، میشل رودریگز، لوکاس بلک، جوردانا بوروستر، دواین جانسون، ترسی گیبسون، تونی جا و کرت راسل ایفای نقش می‌کنند. این فیلم پس از فیلم سریع و خشمگین ۶ از این مجموعه تولید شده است. تصویر برداری فیلم در ابوظبی امارات و ایالت‌های کالیفرنیا، جورجیا آمریکا و انتاریو کانادا انجام شده‌است.
پس از مرگ ناگهانی پل واکر یکی از بازیگران نقش اصلی فیلم در 30 نوامبر 2013، کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم‌نامه بازنویسی خواهد شد و پس از مدت کوتاهی، تهیه فیلم ادامه خواهد یافت. گفته می‌شود نیمی از صحنه‌های کلیدی که پل واکر در آن‌ها حضور دارد فیلمبرداری شده است و صحنه‌های مربوط به او حذف نخواهند شد. همچنین برای بازسازی چهره پل واکر برای ادامه فیلم‌برداری از جلوه‌های ویژه و بدل استفاده شده است.