دانلود فیلم Young Ip Man Crisis Time 2020 ایپ من جوان زمان بحران با زیرنویس فارسی

کارگردان : لی لیمینگ | ژانر : اکشن ، تاریخی | محصول : چین | انتشار : 2020

زبان : چینی | زیرنویس فارسی : دارد | مدت زمان : 79 دقیقه

خلاصه داستان ایپ من جوان زمان بحران : فیلم ایپ من جوان زمان بحران (Young Ip Man: Crisis Time) در سال 1917 میلادی، ایپ من جوان برای اولین بار برای تحصیلات به هنگ کنگ می‌آید، اما زندگی دانشجویی او به شکل غیر منتظره ای بهم میریزد. گروگان گیری شوکه کننده ای در روزی که دانشگاه مسابقه ی سخنرانی زبان انگلیسی برگذار کرده بود رخ میدهد

 

تیزر فیلم

 

.

 

نسخه دوبله فارسی با لینک مستقیم به زودی …

.

 

نسخه زبان اصلی با زیرنویس چسبیده

 

 

 

 

 

.

 

نسخه حمایتی با ترافیک نیم بها

 

.

 

بازیگران فیلم سینمایی ایپ من جوان زمان بحران:
Jonathan Kos-Read ، Feng-bin Mou ، Yuqing Shi ، Xiaohu Tong ، Wenhao Zhao

.

دانلود فیلم Young Ip Man Crisis Time 2020 ایپ من جوان زمان بحران با زیرنویس فارسی